dropdown menu!

Monday, April 29, 2013

Vitamin Shaklee Untuk Kulit Jerawat

JERAWAT..adalah salah satu masalah kulit yang sering ditakuti oleh kebanyakan wanita dan juga lelaki..ia bukan sahaja akan menyebabkan sesorang itu merasa rendah diri dan kemungkinan besar ia akan menyebabkan sesorang itu mengasingkan diri daripada masyarakat.

Mari kita kenali serba sedikit mengenai JERAWAT..apa itu JERAWAT?dan apa puncanya terjadinya JERAWAT itu?..Mengikut sumber ,jerawat secara amnya merupakan satu fenomena biological yang terjadi pada kulit akibat daripada masalah keradangan tisu pada bahagian kelenjar minyak dikulit manusia.Ianya sering muncul pada bahagian kulit yang selalu berminyak seperti kulit muka dan kulit badan.

Berdasarkan kajian yang dijalankan dalam bidang perubatan dermatologi telah menemukan hampir 50 jenis jerawat yang telah menjadi masalah kepada lelaki dan wanita.Masalah jerawat sering berlaku pada remaja dan orang dewasa disebabkan oleh perubahan hormon badan yang normal.

Di Shaklee,ada mengeluarkan produk-produk untuk membantu kita dalam menghadapi permasalahan ini...dan kami dari group Euphoria telah menggabungkan produk2 tersebut dalam bentuk set iaitu vitamin shaklee untuk kulit jerawat..nak tahu produk apa dan fungsinya ? jom kita lihat:

SET JERAWAT



 Carotomax

-Berperanan untuk MEREDAKAN PENYAKIT KULIT seperti psoriasis,senile plaque,kulit kering,kulit gugur,jerawat dan akne.Pengunaan luaran untuk merawat ulser kulit,pustule dan scabies akne.
-Lebih selamat dari vitamin A (ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932,satu prekursor Vitamin A,dan beta karotena didapati selamat untuk pengambilan). 
-Nak tahu lagi keistimewaan CAROTOMAX klik sini

Sustained Release Vita C 500mg

-Berperanan untuk mrangsang pembentukan kolagen.Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi dan tulang rawan.Oleh itu,ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
-Memperbaiki simptom perdarahan (kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah,lebam dikulit,pemulihan kecederaan yang lambat,kulit kering,ruam dan kulit kasar.
-Mencantikkan kulit (ambil vitamin c setiap hari untuk kulit yang lebih cerah,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Vitamin E

-Anti-penuaan (1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan,mengurangkan kedut, garis halus,parut,akne dan bintik penuaan.Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka,dada dan otot peha.
-Memperbaiki parut (Memperbaiki bengkak dan ulser kulit.Boleh dikenakan terus keatas luka untuk mengurangkan kesan parut).

Nota:Pakar nutrisi mencadangkan pengambilan ACE (beta carotene,vitamin c dan vitamin E) bersama sama untuk menggandakan kesan anti-oksidan dalam melawan radikal bebas.


TOTAL SET:RM315.50 include postage + konsultasi percuma + jadual makan+ invited at Exclusive group


disclaimer

Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,