dropdown menu!

Tuesday, December 24, 2013

Set Berat Badan Shaklee Untuk Yang Terlalu Kurus

Teks:Nurul Zin

Seringkali kita dengar ramai orang yang nak kurus, nak slim, nak turunkan berat badan. Tapi jangan tak tahu, ramai juga yang nak tambah berat badan, nak berat badan ideal dan nak  potongan badan yang menarik.

Tetapi, yang sering menjadi masalah adalah.. makan banyak 5kali sehari, makan sebelum tidur tetapi berat badan tetap tidak naik-naik juga. Emm..macam mana tu ea..

Salah satu tips untuk menambahkan berat badan untuk yang terlalu kurus adalah dengan mengamalkan makanan tambahan. Dengan mengamalkan suplemen yang sesuai, kadar metabolisme dapat dikawal dan selera makan juga bertambah.

Antara suplemen yang diperlukan untuk menambahkan berat badan adalah Vitalea, BComplex dan Meal Shakes

set tambah berat badan shaklee


Vitalea Iron Formula - Multivitamin yang hebat sebagai suplemen seimbang dan komprehensif bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang deperlukan. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik dan mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.

Vitamin B complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Meal Shakes - Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. 

Anda perlu mengambil Vitalea, B Complex dan Meal Shakes mengikut jadual yang telah disediakan. Kebiasaannya pengguna yang mengamalkan produk yang dicadangkan akan naik dalam lingkungan 2kg selapas sebulan.

Nak tahu, apa jadualnya?? 

Special untuk customer saya sahaja :)

Pesanan saya, sekiranya kita hendak menaikkan berat badan ataupun menurunkan berat badan. Bersenam adalah sangat penting ea untuk membina otot. Kurus-kurus pun kalau otot tak dibina dengan baik. Tetap tidak cantik bukan?

Yang paling penting rajin dan konsisten untuk mendapatkan kesan yang terbaik..

Ingin MENAIKKAN BERAT BADAN anda?

Hubungi saya segera,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930