dropdown menu!

Sunday, December 8, 2013

Cara Jadi Ahli Shaklee

Teks:Nurul Zin
Gambar:google

Semakin ramai yang ingin mendaftar menjadi ahli shaklee sejak akhir-akhir ini. Ada yang ingin makan sendiri dan ada juga yang ingin menambahkan pendapatan keluarga.

Tahukah anda, menjadi ahli shaklee bukannya sesusah mana. Hanya daftar,guna produk dan kumpul point sahaja :) . Yang paling best, hanya makan sendiri pun boleh dapat CASH REBATE.





FAQ TENTANG MENJADI AHLI SHAKLEE

1.Bagaimana hendak mendaftar sebagai ahli/pengedar shaklee?

Mendaftar sebanyak RM75 (plus rm10 tok postage member kit dihantar ke rumah) atau RM65 ( daftar sendiri di branch dan memberkit ambil di sana).Manakala RM 20 tambahan postage untuk sabah dan sarawak.

Ataupun, membuat pembelian melebihi 200uv (dalam lingkungan RM670 semenanjung & RM850 sabah/sarawak) bagi mendapatkan keahlian percuma.

Anda boleh mendaftar dengan hubungi saya di talian 012-7308930 via sms/call (Nurulhuda mohamad zin) ataupun pm di fb saya ataupun email:nurul.mohamadzin@gmail.com dan saya akan uruskan urusan pendaftaran. Jika, ingin mendaftar sendiri di branch yang berhampiran dengan anda boleh menggunakan ID SAYA 908082 sebagai SPONSOR.

2.Maintain point dan keahlian

Kalau anda mendaftar hanya untuk makan sendiri, anda tidak perlu maintain point dan kalau tidak mahu beli apa apa setiap bulan pun tidak mengapa. Just berkongsi produk dengan kawan-kawan,saudara mara etc sahaja tidak mengapa.

Tetapi, sekiranya anda berdaftar kerana ingin menjalankan bisnes shaklee. Anda semestinya perlu  mendapatkan point tertentu dan maintain point.

3.Adakah keahlian shaklee seumur hidup

Ya, keahlian adalah seumur hidup walaupun anda tidak membuat sebarang pembelian.

4.Apa yang diperlukan sekiranya saya ingin mendaftar sendiri dibranch?

Anda perlukan seorang sponsor iaitu ahli berdaftar dengan shaklee. Sekiranya anda ingin bersama-sama saya dalam menjalankan bisnes ini, anda perlu meletakkan ID SAYA 908082 sebagai sponsor.

5.Apa kelebihan menjadi ahli shaklee

Anda dapat membuat pembelian produk dengan harga ahli. Setiap pembelian produk anda akan diberikan point (uv) yang ditukar kepada cash setiap bulan.

6.Berapa modal yang diperlukan untuk saya mulakan perniagaan shaklee?

Anda tidak perlu sebarang modal, yang penting anda mengikuti segala tip yang bakal saya kongsikan. Jika ada order produk, anda hanya minta pihak shaklee poskan.

Jika inginkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya terus di nurul.mohamadzin@gmail.com, salam ukhwah dari saya :)


Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Salam persahabatan,