dropdown menu!

Sunday, August 4, 2013

Vitamin Shaklee Untuk Orang Yang Bekerja Luar

Bismillah..

Bagi pekerja seperti buruh dan kontraktor,kita sedia maklum.. mereka perlu bekerja di bawah sinaran matahari yang terik..pasti ketika itu mereka dihidrasi dan juga keletihan..sehinggakan ada juga yang akan pening kepala akibat dari panahan matahari tersebut.

Pemandu lori juga akan mengalami keadaan seperti itu..mereka juga pasti akan dihidrasi dan juga keletihan akibat dari perjalanan yang diambil agak jauh dan lama..botol air pasti sentiasa dibekalkan,,tapi saya yakin,walau minum air banyak mana pun..kehausan pasti tetap dirasai.

Jadi,mereka mereka inilah lagi perlu mengambil suppliment..memandangkan keadaan,suasana dan juga kerja mereka yang memerlukan tenaga yang  banyak dan peratusan untuk lewat makan dan juga jatuh sakit adalah sangat tinggi.

Bagaimana produk shaklee akan membantu??

VITALEA
========

1.Mengandungi multivitamin dan multimineral iaitu nutrien yang sangat diperlukan oleh tubuh badan.
2.Melengkapkan asas nutrisi iaitu elemen penting untuk pertumbuhan sel-sel baru,rambut,otot,kulit dan menjaga kesihatan tiriod.
3.Telah dibuat kajian keatas manusia pengambilan vitalea secara berterusan mampu mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
4.Penambah tenaga segera.
5.Sangat mudah diserap oleh tubuh
6.Menjalani lebih 340 ujian kawalan mutu.
7.Pelengkap nutrisi anda.


PERFORMANCE DRINK
===================

1.Bersifat isotonik iaitu mempunyai kepekatan karbohidrat yang sama darah dengan kita.Jadi ia mudah diserap untuk menaikkan kadar gula gula dalam darah ke peringkat sepatutnya-KURANG PENAT.
2.Mengandungi sedikit NATRIUM bagi mempercepatkan penyerapan cecair oleh tubuh-KURANG HAUS.
3.Less Sugar


disclaimer

Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,