dropdown menu!

Tuesday, August 20, 2013

Khasiat vivix Shaklee Untuk Lambatkan Penuaan Sel

Bismillah..

Penuaan bermula dari sel kita.Sel yang mengalami penuaan ialah sel yang mula rosak akibat daripada perkara2 seperti stress,diet yang malnutrisi ( samada kurang atau terlebih) dan bahan toksin yang berada di sekitar kita.

Begitu juga berlaku apabila kita semakin meningkat usia bilangan dan fungsi "mitochondria" iaitu KILANG PENGHASILAN TENAGA dalam sel kita semakin menurun.ini menyebabkan tenaga sel semakin berkurangan.Ia akan menjadikan metabolisma kita semakin menurun.

Dan setiap hari sel-sel tubuh kita diserang oleh berjuta-juta radikal bebas,yakni ekzos dari tindakan metabolisma sel.dan tubuh kita ada antioksidan semulajadi.Oleh sebab2 diatas badan kita dah tak cukup antioksidan semulajadinya untuk melawan radikal2 bebas perosak sel tersebut.

Oleh itu,kita perlukan antioksidan yang bagus dari pemakanan kita.

Dan ini hasil kajian bertahun Shaklee. terhasillah Vivix, yang mempunyai resevratrol dan campuran phytonutrient yang diperolehi dari anggur muscadine yang telah menunjukkan 10 kali lebih berkesan dari pengambilan resevratrol semata-mata.

Anggur muscadine adalah anggur yang jarang didapati, dan ia adalah anggur terbaik kerana ia hidup secara semulajadi dalam cuaca yang ekstem. Semakin buah anggur itu terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia menghasilkan resevratrol yang tinggi!

Ia telah diuji secara klinikal dan terbukti memperlahankan proses penuaan sel dengan 4 cara:
  • - meningkatkan sistem pertahanan sel
  • - meningkatkan tenaga sel
  • - memperbaiki sel
  • - mengoptimumkan potensi sel

credit



disclaimer

Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,