dropdown menu!

Monday, January 28, 2013

Set penyusuan 3M,pilihan pertama saya

Assalammualaikum..

Entry lepas,saya ada berkongsi mengapa saya suka sangat nak breastfeeding ni..ok hari ni saya nak share suppliment apa yang saya ambil sepanjang sesi breastfeeding ni..

Sebenarnya..saya ambil suppliment ni bukan sebab nak tambah susu seperti kebanyakan ibu2 yang lain,niat cume nak cergas dan sihat sepanjang sesi breastfeeding je.saya pasti ibu ibu diluar sane juga mesti mengalami situasi seperti yang saya hadapi sepanjang sesi breastfeeding ni..antaranya badan rase letih yang teramat,bangun pagi pun letih je,anak asyik ngempeng mesti letih kan,anak tido kejap2 bab apa tak rase puas nyusu dan paling penting segala zat yang ada pada kita telah disalurkan kepada anak kita pula,so disitu kita akan kekurangan zat yang diperlukan.

Itulah,beberapa sebab mengapa saya memilih untuk makan suppliment ni.so.saya google dan jumpe la senarai pengedar shaklee yang teramat ramai..dari situ saya fikir,mesti produk baik ni..lau tak,tak de la yang beriya iya jual lau produk tu tak berkualiti kan?.then,saya gi la blog salah seorang pengedar ni..disitu ramai testimoni penggunaan produk shaklee ..especially set penyusuan 3M..dengan keyakinan yang teramat kuat terhadap kejayaan testimoni tersebut..saya pun order la..

Alhamdullillah,sepanjang penggunaan set penyusuan 3M tersebut..ia telah mamberi kesan yang sangat positif pada diri saya..bangun pagi pun tak la lemah semacam je he2 (suami tengok pun jadi lemah jugak he2),susu pulak jadi pekat (kalau dulu cair sangat ) secara tak langsung masalah anak tido kejap2 tu selesai bab apa?bila susu jadi pekat anak pun mudah lena,sistem pelawasan pun semakin baik..lau tak sebelum ni payah sangat kadang2 dalam seminggu tak membuang..teruk kan? he2 dan paling paling saya suke set ni juga ada 'MILK BOOSTER'.

Ok,tu serba sedikit tentang pengalaman saya sendiri hasil dari penggunaan set penyusuan 3M ini... nak tahu tak apa produk2 yang saya maksudkan tu?jom tengok


InsyaAllah next entry,saya akan share keistimewaan kesemua produk2 tersebut

disclaimer

Ingin mendapatkan SET INI dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,