dropdown menu!

Saturday, May 4, 2013

FAQ Tentang VIVIX

Sempena promosi bulan Mei ni,apa kata kita sama sama mengenali vivix yang popular dengan jolokan tonik awet muda.


Jom,kita kenali vivix ini dengan Frequently Asked Question nya..

Q:Apa itu VIVIX?

A:VIVIX adalah satu penemuan revolusi baru dalam pemakanan polifenol.vivix mengandungi satu campuran botanikal eksklusif ,hebat dan paten tertunda.Kajian menunjukkan bahawa ramuan botanikal di dalam vivix dapat menggalakkan rangsangan penuaan sel yang sihat.

Q:Siapa yang memerlukan vivix?

A:Orang dewasa yang ingin mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi,yang terdapat di dalam bahan-bahan botanikal dalam diet seharian mereka.
*Vivix is not recommended for pregnant or lactating women, or anyone younger than 18 years old.

Q:Bolehkah menggunakan vivix dengan suppliment lain?

A:vivix boleh digunakan dengan semua produk shaklee yang lain.Vivix melengkapi Program Family Wellness yang terdiri daripada Vita-Lea,Sustained Release Vitamin C,B-Complex,Energizing Soy Protien,NutriFeron dan Omega Guard sebagai satu tambahan harian yang hebat untuk pilihan gaya hidup yang sihat.Nutrien-nutrien penting dalam supplimen shaklee bersama dengan polifenol yang terdapat didalam vivix memberi sokongan spekrum penuh ke arah pelan kesihatan dan gaya hidup yang lebih sihat.

Q:Apa yang menjadikan anggur Muscadine berbeza daripada anggur yang biasa?

A:Anggur Muscadine adalah salah satu anggur yang palig jarang ditemui,paling mujarab,dengan profil unik polifenol yang menawarkan beberapa manfaat kesihatan.Tidak seperti anggur lain,anggur muscadine dibanggakan dengan keunggulan kepekatan ellagitannins dan asid ellagic yang apabila digabungkan dengan polifenol anggur muscadine lain,akan menghasilkan antioksidan yang berkuasa besar.

*Anggur Muscadine juga boleh hidup di dalam persekitaran yang mencabar kerana profil fenoliknya menyediakan perlindungan tambahan terhadap bakteria,kulat,yis,kemarau,lembapan lebihan,dan suhu keterlaluan,manakala anggur lain adalah lebih lemah dalam persekitaran sebegitu.

Q:Apakah POLIFENOL?

A:Polifenol adalah istilah yang digunakan untuk menggambarkan sekumpulan fitonutrien yang mempunyai kaedah antioksidan dan berpotensi memberi kesan dalam perlindungan terhadap penuaan selular.Malah,kajian menunjukkan bahawa polifenol mungkin menimbulkan pelbagai kesan biologi sekaligus memberi ketahanan dan penambahbaikan terhadap tahap kesihatan manusia.

Q:Apakah RESVERATROL?

A:Resveratrol adalah sebatian antioksidan semulajadiyang terdapat dalam sesetengah tumbuhan,biji benih dan buah buahan termasuk anggur dan produk dari anggur.Resveratrol adalah polifenol yang telah didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia.Disamping itu,kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh melambatkan penuaan selular dan boleh mengaktifkan pengawalselia genetik jangka hayat selular yang lebih panjang,yang mungkin mempunyai kesan positif terhadap DNA,kesihatan selular,dan kadar metabolisme.

Q:Berapa banyak resveratrol tersedia dalam VIVIX?

A:Vivix menyediakan 100mg resveratrol setiap hidangan.Ekstrak resveratrol mempunyai kandungan resveratrol semulajadi sebanyak 98%,dan jumlah resveratrol dalam vivix adalah berpandukan oleh kajian saintifik terbaru yang dijalankan.Vivix adalah menjangkaui resveratrol kerana ia menggabungkan  polifenol tambahan yang diperolehi dari anggur muscadine.Kajian makmal mendapati bahawa campuran yang masih menunggu kelulusan paten ini adalah 10 kali lebih berkuasa dari resveratrol.

Q:Adakah vivix produk antioksidan?

A:Vivix mempunyai bahan-bahan polifenol yang telah terbukti dalam makmal memberi kesan positif terhadap 4 kunci mekanisme penuaan selular.Oleh itu,ia sebenarnya lebih dari menyediakan sokongan antioksidan. 

Q:Bilakah waktu sesuai untuk ambil vivix?

A:Vivix sesuai diambil 1 sudu teh setiap hari,sebaik-baiknya selepas makan (seperti sarapan/makan tengah hari).Goncang sebelum minum.

Q:Boleh ke diambil lebih 1 sudu teh setiap hari?

A:Vivix mengandungi campuran resveratrol dan phytonutrient proprietari.Campuran phytonutrient ini menggunakan sifat antioksida yang kuat pada anggur Muscadine yang unik dan terbukti 10x lebih berkuasa dalam melambatkan mekanisme utama penuaan selular berbanding resveratrol tunggal.Jadi, tak perlu diambil lebih dari saranan.

Q:Vivix adalah minuman jus dan apa perbezaannya berbanding dengan produk yang dijual hari ini?

A:Tidak,vivix adalah eksklusif dan toniknye yang pekat dihasilkan dari resveratrol dan ekstrak polifenol yang dicipta dari anggur semulajadi dan ditambahkan dengan kromosom.Ini adalah gabungan yang sangat unik polifenol termasuk bahan-bahan yang telah ditunjukkan dalam kajian makmal untuk melawan mekanisme utama selular aging.Satu hidangan vivix bersamaan dengan 100 jumlah resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain.

Q:Adakah vivix mengandungi alkohol?

A:Vivix tidak mengandungi alkohol.

*Disahkan HALAL oleh Islamic Services Of America (ISA).

 Q:Berapakah jangka hayat vivix?

A:Hanya 9 bulan.

Q:Mengapakah vivix perlu disimpan di dalam rpeti sejuk,setelah dibuka?

A:Kerana vivix merupakan satu produk botanikal semulajadi,penyimpanannya di dalam peti sejuk adalah untuk mngekalkan kesegaran optimum,warna dan kesan polifenol yang maksimum yang terdapat di dalam produk.

Penyimpanan produk yang belum dibuka di dalam peti sejuk juga dapat mengekalkan mutu dan kualitinya.

Dah baca habis dah? bagus kan vivix ni..banyak manfaatnya..apa lagi,cepat2 PM saya untuk promosi giler2 bulan ni..buy 6 FREE 1.

@ Membership FREE
@ Cash Back in Jun
@ FREE 1 botol vivix berharga RM475

DAN boleh juga beli ngan saya 1,2 @ berapa2 jek..harga tetap TERBAIK.

RETAIL PRICE:RM475
PROMOSI BULAN NI:RM4XX
HARGA SAYA:RMXXX

disclaimer

Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,