dropdown menu!

Wednesday, September 18, 2013

Produk CoQ Health Plus Shaklee Untuk Jantung Sihat

Sebelum ini..saya ada tulis entry mengenai apa itu CoQ10,mungkin ada yang kurang memahami atau mengetahui apa sebenarnya CoQ10 itu..boleh klik link tersebut untuk pemahaman :) .apa pula kaitannya CoQ10 dengan produk Coq Health Plus Shaklee??.

Sebenarnya di dalam Produk tersebut sememangnya mengandungi proprietari CoQ10 dan 2 bahan terbaik yang lain iaitu VITAMIN E dan EKSTRAK TEH HIJAU untuk jantung yang kuat..

Tahukah kita,bahawa  pembunuh no 1 di malaysia adalah penyakit jantung?

Antara sebab mengapa sakit jantung itu terjadi,adalah kerana kekurangan CoQ10  di dalam sel-sel otot jantung yang membawa kegagalan jantung untuk berfungsi.Hasil kajian double-blind menunjukkan dengan mengamalkan CoQ10 dapat mengurangkan gejala-gejala masalah kegagalan jantung seperti sesak nafas,sukar tidur dan bengkak.Jadi CoQ10 adalah penyelesaian untuk meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung dan juga untuk meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.






Bahan utama di dalam produk ini adalah Co Enzim Q10 .Co Enzim Q10 adalah nutrien larut lemak yang dihasilkan dalam tubuh dan ada dalam semua sel.Ianya paling banyak pada organ yang melaksanakan tugasan berat seperti jantung,hati,buah pinggang dan pankreas.


Untuk mendapatkan 28mg CoQ10 harian adalah dengan memakan 1.7kg  ayam



Agak sukar kan? :)

Ok,Mari kita tengok apakah kebaikan CoQ Health Plus Shaklee ni..






Mengapa CoQ Health Plus Shaklee unggul?




Fikir-fikirkanlah,adakah kita ingin berkira untuk kesihatan jantung kita :)


disclaimer

Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,