dropdown menu!

Wednesday, October 2, 2013

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Assalammualaikum..

Oleh kerana,bulan ini adalah bulan promosi shaklee collagen powder .Maka,hari ini saya ingin berkongsi sebahagian testimoni yang telah mendapat kesan yang sangat hebat,hasil penggunaan Shaklee collagen powder ini.Saya pasti,anda semua akan teruja sama :)


Ambil collagen 1sachet setiap malam,lepas seminggu tapak tangan yang dahulunya kering terasa lembab dan moist.Paling best,suami pun terasa perubahannya.


Seminggu nampak kesan,eyebeg tiada,pigmentasi juga tiada.Yang paling best,tak rasa cepat penat dan sendi pun tak sakit dah.Sangat terbaik bagi orang tua yang berumur 59tahun kan? :)


Dulu kulit kaki memang pecah-pecah,kering sampai luka.Sering rasa pedih sebab kaki merekah dan kulit menggelupas.Sekarang hasul penggunaan shaklee collagen powder masalah itu semua sudah settle,kulit muka pulak lebih halus.







Terujakan melihat hasil yang mereka semua perolehi?

Shaklee sendiri claim bahawa collagen powder memang terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8minggu.Ini berdasarkan studies bukan rekaan semata-mata ea .

Ingat! dalam pemilihan collagen juga harus diambil kira.Bukan sekadar untuk cantik semata-mata :)


disclaimer
 
Ingin mendapatkan SHAKLEE COLLAGEN POWDER dengan harga PROMO :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,