dropdown menu!

Monday, November 4, 2013

8 Sebab Mengapa Jenama Shaklee Berbeza Dari Yang Lain

Alhamdulillah,semakin hari semakin ramai yang mengenali SHAKLEE.Itu bermaksud produk shaklee begitu banyak permintaannya.

Mengapa ianya begitu banyak permintaan?.. salah satu sebab adalah,ia merupakan produk yang dibuat dari sumber semulajadi dan tanpa sebarang bahan kimia yang berbahaya.

Antara sebab lain yang juga menjadikan jenama shaklee ini berbeza dari jenama yang lain dan menjadi sebab saya menjadi pengedar produk ini adalah :

1.Shaklee telah menjalankan lebih daripada 100,000 ujian setiap tahun untuk memastikan keberkesanan dan keselamatan produk.

2.Setiap produk shaklee telah duji 100% bagi memastikan dan menjamin bahawa setiap kandungan yang tertera di label adalah mengikut jumlah yang telah ditetapkan.

3.Semua bahan-bahan yang terkandung di dalam produk shaklee telah di qualified di bawah protokol Shaklee yang begitu ketat.Apa yang uniknya,Shaklee telah membuat ujian ke atas 350 bahan tercemar kimia termasuk racun perosak,logam berat,racun herba,sisa-sisa pelarut dan lain-lain.

4.Setiap produk dirumuskan dengan bahan-bahan pemakanan yang telah dikaji secara meluas untuk mengesahkan keberkesanan dan keselamatannya.Produk kami tidak mengikuti "fads",tetapi menggabungkan bukti saintifik dan/atau epidemiologi keperluan dan manfaatnya.

5.Semua bahan-bahan mestilah diterima dari sudut pandangan falsafah Shaklee,serta penelitian yang terperinci tentang keselamatan.Kami tidak hanya menerima Sijil Analisis seperti mana syarikat lain.Tetapi, retest untuk mengesahkan Sijil Analisis kami adalah tepat.

6.Shaklee mempunyai komitment untuk mengelakkan pengunaan pemanis,tiruan dan bahan pengawet tambahan.Kami hanya menggunakan bukan diubah suai secara genetik protien soya.

7.Shaklee membangunkan banyak piawaian dan protokol untuk pembuatan yang kini dirujuk sebagai Amalan Pengilangan Baik (GMPs).

8.Bukti prestasi berterusan produk kami ditunjukkan oleh :

-Lebih 100 penerbitan saintifik.90-plus dalam ulasan jurnal
-Kajian Landmark, hanya kajian seumpamanya, yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil suplemen Shaklee sepanjang tempoh 20 tahun yang mempunyai kesihatan yang ketara yang lebih baik daripada kedua-dua pengguna tunggal multivitamin dan nonsupplement 
-Produk Shaklee menjanakan atlet untuk memenangi 125 pingat

 

Jom sertai kami..untuk mencapai kesihatan yang maksimum dan bebas dari bahan kimia.

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,