dropdown menu!

Tuesday, November 12, 2013

Vivix Shaklee Bantu Perokok Berhenti Merokok

Saya percaya,kebanyakan perokok diluar sana..pernah mencuba untuk berhenti merokok.Tetapi, masih ada yang belum berjaya.Ada yang berjaya cuma seketika,ada yang bertahan selama 1bulan,seminggu dan yang paling tak best 2 hari he2.Pada pandangan saya sendiri, sekiranya perokok itu serius ingin berhenti merokok dan mempunyai keazaman yang kuat untuk berhenti merokok insyaAllah pasti membuahkan hasil.

Faedah yang akan dapat, bukan hanya kepada perokok itu sendiri. Tetapi, kepada isteri dan juga anak-anak.Tahukah anda, yang paling teruk menerima kesan dari asap rokok adalah mereka yang tidak menghisap rokok  (yang berdekatan dari mereka). Sangat sedih kan? mereka yang tidak bersalah..menjadi mangsa.

Ok, sekarang mari kita menonton video testimoni  en Hazrin yang berjaya berhenti merokok kesan dari penggunaan Vivix Shakle :





Pada mulanya, beliau mengambil vivix hanya untuk kesihatan jantungnya sahaja.Tetapi, tanpa beliau sangka beliau berjaya berhenti merokok juga hasil dari pengambilan vivix tersebut.

VIVIX MEMANG TERBAIK !!

Walaupun harganya seperti orang kata mahal, tetapi insyaAllah keberkesanannya setanding dengan harganya.

Apa yang paling penting ialah, vivix membaikpulih kesihatan kita bermula dari SEL ( DNA) kita .

Anda inginkan kesihatan yang baik secara menyeluruh?, cubalah vivix sekarang sempena bulan ini, anda akan memperoleh harga PROMO yang sangat berbaloi.



Ingin mendapatkan PRODUK ini dengan harga ISTIMEWA :)

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,