dropdown menu!

Wednesday, December 11, 2013

Lecithin Shaklee Turunkan Berat Badan Dengan Selamat

Teks:Nurul Zin
Gambar:Google

Lecithin shaklee diekstrak dari kacang soya organik bukan-GMO yang selamat untuk turunkan berat badan. Ia berperanan sebagai "pengelmusi lemak semulajadi" iaitu mempunyai kesan melekat kepada lemak..dalm bahasa senangnya ia menyebabkan lemak itu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat di dinding membran.

Sekarang ini, terdapat banyak produk pelangsingan yang terjual dipasaran ada juga yang memberi kesan yang tersangat pantas. Ketahuilah bahawa, kita perlu memandang pelbagai aspek sebelum membeli produk yang memberi kesan yang tersangat pantas seperti itu. Kemungkinan  besar ianya adalah sangat merbahaya.

Seperti yang tertera di dada akhbar ini:


Kes seperti ini, sangat merisaukan kita bukan?. kesan memang nampak sangat pantas, tetapi tanpa kita sedari memberi kesan kepada buah pinggang kita. Hal ini adalah kerana, buah pinggang kita adalah organ  yang penting untuk memproses apa yang masuk dalam badan kita.

Lama-kelamanan buah pinggang kita tidak mampu untuk memproses lagi dan menyebabkan komplikasi penyakit terjadi.Akibatnya kita terpaksa bergantung dengan rawatan di hospital yang pastinya memerlukan perbelanjaan yang tinggi.

Bagaimana pula dengan lecithin shaklee?

Untuk pengetahuan anda,lecithin shaklee adalah produk yang mempunyai kelulusan KKM dan juga sijil halal bagi menjamin keselamatan pelanggan.Tambahan pula,bahan untuk menghasilkannya adalah berasaskan sumber semulajadi yang telah menjalani kajian secara terperinci sebelum dipasarkan untuk pengguna.



 10 kelebihan Lecithin Shaklee


1.Menyerap vitamin yang larut lemak

Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D,E dan K yang larut-lemak.

2.Melindungi hati

Menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

3.Pemecahan lemak dan kolestrol

Bertindak sebagai "pembersih" salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid didalam tubuh.

4.Pelangsingan

Menghalang obesiti.pengambilan dalam kuanttiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

5.Mencantikkan otot dan kulit

Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

6.Memperbaiki alergi

Menghalang platlet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti sakit kulit.

7.Tekanan Darah Tinggi
 
Tekanan darah menjadi stabil kerana peredaran darah menjadi lancar.

8.Mengurangkan Masalah Insomnia

Insomnia boleh menyebabkan anda tidak dapat tidur dengan sempurna.Kesannya anda akan mudah letih kerana badan tidak mendapat rehat dengan secukupnya.

9.Mengurangkan Stress

Stress boleh menyebabkan kehidupan anda tidak menentu.Anda akan menjadi cepat marah dengan orang sekeliling.

10.Meningkatkan Daya Ingatan

Golongan pelajar sering hilang fokus dan tidak dapat memberikan perhatian penuh ketika belajar.Sudah pasti akan menyebabkan mereka tidak dapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan.Lecithin membantu otak berfikir dengan lebih aktif dan seterusnya menguatkan daya ingatan seseorang pelajar

disclaimer



Ingin MENCUBA PRODUK INI ?

Hubungi saya SEGERA,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Selamat Bersuppliment,