dropdown menu!

Sunday, January 12, 2014

Ulasan Kelas Asas Blog Dan Fanpage


Hari ini, giliran saya untuk membuat ulasan mengenai kelas asas blog dan fanpage. Sebenarnya sudah agak terlambat dah ni...Sebelum ini, saya memang sudah mempunyai blog sendiri. Itupun belajar sendiri melalui google, dari segi bina blog dan juga susun atur layout tu reti la sikit. Tetapi, dari segi idea penulisan , memang la payah sangat-sangat.

Pada masa itu, saya hanya berfikir bahawa kecantikan blog dan juga susun atur layout akan menjamin pelawat untuk membaca blog saya. Tetapi, ianya tidak berlaku. Sehari  viewer tak sampai 10 orang pun, kadang-kadang seorang pun tiada. Mulalah, malas hendak menulis.. kadang-kadang hendak  bukak blog sendiri pun tidak mahu.

Alhamdulillah, setelah menyertai kelas asas blog dan fanpage yang dikendalikan oleh cikgu Zaila Mohamad viwer sehari blog saya meningkat. Jauh sekali untuk mendapat viewer sebanyak 1 orang atau pun bawah 50. Rahsianya adalah tip-tip yang dikongsikan di dalam kelas ini. Ianya sangat-sangat membantu.

Yang paling best, apabila anda menyertai kelas dengan kami. Anda akan memperolehi e-book asas penulisan. Banyak rahsia penulisan, yang dikongsikan oleh Pn Masayu yang merupakan  Pengasas  Akademi Bekerja Di Rumah ini. Saya pasti, anda pasti akan mendapat banyak manfaat dari e-book tersebut.

Apa yang perlu anda tahu, belajar dengan seorang guru lebih baik dari belajar sendiri. Ini adalah pengalaman saya sendiri. Sebab apa? Bila ada yang salah akan ditegur dan siapa yang sudah ada blog juga kan di brandingkan semula mengikut tema blog anda. Apa yang paling penting “PRACTICE MAKE BE PERFECT”.

Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Akademi Bekerja Di Rumah sila KLIK SINI ,


Ataupun ingin terus bergabung dengan kami,boleh hubungi cikgu saya Pn Zaila Mohamad  

Salam Ukhwah,