dropdown menu!

Thursday, January 9, 2014

Kelebihan Jadi ahli Shaklee Secara Online


Menjadi ahli shaklee pada masa kini tidak sesukar dahulu. Dahulu, membuat pesanan perlu beratur panjang, hendak buat promo perlu menggunakan flyers dan diletakkan di cermin-cermin kereta. Tetapi malangnya, yang sangkut untuk membeli hanya seorang dan kadang-kala tiada langsung. Susah kan?

Sekarang semuanya mudah, asalkan mempunyai talian internet,laptop ataupun smartphone sahaja. Semuanya dihujung jari. Di group kami bermacam teknik marketing diajar antara teknik yang menarik adalah menjual tanpa menjual. 



Di sini, saya akan berkongsi kelebihan jadi ahli shaklee secara online yang kebanyakannya pengedar merahsiakannya, hendak tahu apa dia.. jemput baca sehingga habis.

1.Saya tahu, diluar sana ramai yang lama mengamalkan vitamin shaklee dan merupakan pengguna tegar produk shaklee , tetapi malangnya masih lagi tidak menjadi ahli dengan alasan malas hendak menjual.Tahukah anda, itu adalah satu kerugian besar. Mengapa saya kata rugi, kerana pengedar yang anda membuat pesanan itu akan mendapat CASH REBATE hasil dari belian anda. Jika anda menjadi ahli, sah-sah la CASH REBATE  itu adalah milik anda.  Tidak menjual pun tidak mengapa, untuk makan sendiri lagi digalakkan.

Apabila anda sudah menjadi ahli, keahlian anda adalah seumur hidup,anda juga akan di add ke group eksklusif dan akan mendapat konsultasi seumur hidup. Itupun, kalau anda masuk group yang betul lah ea :).

2.Ni yang paling saya suka, saya pasti anda juga pasti suka. Sehingga sekarang, segala order saya diuruskan oleh shaklee. Kalau pos sendiri pun jarang-jarang.. tetapi yang pastinya 100% diuruskan oleh shaklee :) . Mudah kan? Kita tidak perlu bekejar-kejar hendak ke pejabat pos, online je dari rumah.

3.Tak perlu loan ataupun modal untuk buat bisnes .. tak percaya? Kena percaya. Kerana apa, kerana customer sudah bayar dengan anda dahulu, jadi anda hanya perlu online dan terus submit oder. Ala-ala dropshopping gitu ;)

4. Yang terakhir ini pula, adalah sistem online. Kalau dahulu hendak order perlu ke HQ, telefon ataupun e-mail. Tetapi sekarang tidak lagi semuanya secara online system.. ala-ala zalora gitu. Mudah kan?. Mari kta tengok faedah yang ahli perolehi dari sistem online ini.



Berminat untuk bergabung bersama kami??

Hubungi saya segerea,

Nurul Zin,
Shaklee Independent Distributor,
Shaklee ID:908082
Fanpage:Naturalvitamin.Com
Call/Sms:012-7308930


Salam Ukhwah,